Firma Skype poinformowała, że od początku przyszłego roku można się spodziewać nowego sposobu rozliczania połączeń w usłudze SkypeOut.
Najważniejszą zmianą ma być sposób taryfikacji – według nowych zasad będziemy płacić tylko za połączenie, niezależnie od długości jego trwania. Przy zapowiadanej cenie do 0,039 euro, taka propozycja zdecydowanie obniży koszty dzwonienia ze Skype. Nie jest to pierwsza tego typu obniżka, niedawno Skype zaproponowało mieszkańcom USA i Kanady roczny abonament w wysokości 30 dolarów, pozwalający na nieograniczone połączenia do tych krajów.
Szczegółowe informacje na temat nowego sposobu opłat za połączenie zostaną opublikowane po 18 stycznia 2007.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 (001EE40F-60B9-408F-91FD-2952F5161722) Firefox/2.0.0.1
Nie prawda ja dzwonie przez skype od dawna i muszę powiedzieć że jakość rozmów zależy głównie od szybkości łącza, w zupełności wystarcza 256/128. Do tego najnowszy skype i jest ok :)
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
To zbyt piekne aby bylo prawdziwe... Pewnie kryje sie tam jakis haczyk... Gdybym mial spekulowac :) to stawialbym na to ze te atrakcyjne taryfy beda dostepne dla osob ktore maja SkypeIn i Voicemail... Ale to są tylko moje SPEKULACJE
Stanley | IPHASH : UO-Q2-V0-GP | 21.12.2006, 18:56
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
Ja mam www.voipdiscount.com i do Polski dzwonie za darmo(na stacjonarne) i 5 cent na komórki niech skype się ****.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
Jeśli tak będzie jak piszą, to zrezygnuje z telefonu TP SA.
alan | IPHASH : GB-YO-T2-ML | 21.12.2006, 20:12
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
henk . jezeli dzwonisz z modemu to moze i jakosc masz fatalna albo sobie zmien sprze sluchawki czy cos bo ja dzwonie ze usa do polski i jakosc jest super zadnych trzaskow ni nic ,albo jestes jednym z tych co zawsze komentuja wszytsko na "nie"
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; InfoPath.2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 1.1.4322)
Szybkosc lacza ma tu najwazniejsza role... mam 4/0.5 MB i jest wszystko OK.. nigdy nie mialem problemow z trzeaskami itp. Do dzwonienia do Polski uzywam tez InternetCals lecz nie ma tak dobrej jakosci jak Skype....
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
Ciekawe jak będą potraktowane przedpłaty dokonane przed 1 stycznia 2007. Mnie pozostało na SkypeOut jeszcze ok. 8 Euro, gdzie dotychczas koszt jednej minuty rozmowy wynosił 1,7 Eurocenta (ok. 7,5 grosza). jak wynika z newsa cena proponowana od nowego roku jest zryczałtowaną opłatą za dotychczasową rozmowę odbywaną w ciągu 2 minut 20 sekund. Wiadomo, że rozmawia się dłużej, wobec czego każda dłuższa rozmowa niż 2 min 20 sek będzie oznaczała obniżkę kosztu dzwonienia przez Skype. Inaczej mówiąc zryczałtowana opłata za połączenie na Skype'ie wyniesie ok. 17 groszy. To jest połowa tego, co za połączenie 3 minutowe poprzez TPSA w sieci lokalnej. Czyli opłacać się będzie (bo za jedyne 17 groszy) pogadywać nawet z godzinę, czy to ze znajomym z sąsiedniej ulicy, czy z ciocią w Ameryce. Chyba TPSA pęknie ze złości. A co do mnie, to za owe ok. 8 Euro, jakie mi pozostało, powinienem mieć ponad dwie setki połączeń dokądkolwiek. Jeśli tak to rewelacja. Ale poczekamy, zobaczymy.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
@goudan Nie wiem, czy jest się czym podniecać, ale kto wie, może masz rację. Jednak szukałem na stronie voipdiscount cennika i oczywiście znalazłem, ale nie znalazłem w nim cen na połączenia z Polski do innych krajów. Ta rozwijana lista dotyczy stawek, wyświetlanych poniżej, obowiązujących w szeregu państw, ale na liście tych państw nie znalazłem Polski. Owszem jest Polska ale na liście destination. Jakbyś wskazał cennik na wykonywanie telefonów Z POLSKI, to byłbym wdzięczny za tę informację. Jest jeszcze, znalazłem to w newsach, że od 1.11.2006 na polskie komórki można dzwonić po 5 eurocentów za minutę, co oznaczać ma o 75% taniej niż w Skype'ie, ale i tu nie jest to jasne że dotyczy to połączeń z polskich sieci, choć informacja, że te 5 centów jest równoważne kwocie 0,20 złotego jest sugestią, że dotyczy to dzwonienia z Polski. Ale co z resztą połączeń, czyli z telefonów stacjonarnych, nie wiem. I jeszcze jedno: nie wiadomo jak płacić za usługę. Na rzecz Skype'a mogę płacić w Polsce na przeróżne sposoby, co jest wręcz decydujące dostępności tej usługi jeśli się nie posiada karty kredytowej. Pozdrawiam.
THGD89 | IPHASH : ZC-KZ-0G-XF | 22.12.2006, 16:12
Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)
Za www.voipdiscount.com można płacić tutaj: http://www.kktelekom.pl/
Naprawdę się opłaca, a jakość rozmów taka sama jak w Skype :)
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
@THGD89 Zajrzałem na tę stronę, ale w dalszym ciągu nie widzę w niej żadnego cennika na rozmowy z telefonu stacjonarnego z Polski na telefony stacjonarne poza naszym krajem. Są, owszem, linki mi.in do voipdiscount, ale wracam znowu do miejsca, w którym już byłem i gdzie poszukiwanego przeze mnie cennika nie znalazłem. A poza tym płatności w kwotach 5 i 10 euro dokonywane mogą być tylko online, czyli kartą, więc do jest do luftu, a przelew bankowy w złotówkach respektują tylko przy kwocie 25 Euro. I coś jeszcze: przeliczniki kursów stosują wręcz zbójeckie, co przedstawię jako kwotę w euro w porównaniu do kwoty złotowej, i tak: 5 Euro/28,50 PLN, 10 Euro/55 PLN, 25 Euro/122 PLN. To jest 1 Euro równy ok. 5,50 PLN. I to jest tanio? Od 18 stycznia w SkypeOut będę miał za 17-18 groszy polskich jedno połączenie na telefony stacjonarne, choćby trwało i 2 godziny. Ten ryczałt, jaki Skype wprowadza jest w Polsce totalnym nokautem dla innych sieci. No, chyba, że pójdą w ślady Skype'a, albo puszczą dzwonienie ze stacjonarnych sieci polskich całkiem za darmo, tak, jak to już jest w niektórych krajach Europy już obecnie.
THGD89 | IPHASH : ZC-KZ-0G-XF | 22.12.2006, 19:23
Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)
@Sindbad "Zajrzałem na tę stronę, ale w dalszym ciągu nie widzę w niej żadnego cennika na rozmowy z telefonu stacjonarnego z Polski na telefony stacjonarne poza naszym krajem."
Jeżeli dzwonisz z tel na tel to chyba płacisz TPSA :P
Jeżeli chodzi o ten przelicznik to zgadzam się - ceny są zabójcze, ale płacisz tylko raz, a następnie masz mnóstwo minut za darmo. Ja aktualnie zrobiłem tak: Zapłaciłem za VoipDiscount. Korzystam z darmowych minut (aż się kończą), a następnie przesiadam się na Skype :)
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
@THG89 Pisząc o dzwonieniu z telefonu stacj. na telefon stacj. miałem już na myśli dzwonienie przez komputer (korzystając np. z voipdiscount lub jajah). I takiego właśnie cennika nie widziałem na połączenia z polskich telefonów stacjonarnych. Rozumiem Twoje zainteresowanie dla voipdiscount, ale ja wolę cennik, którego realizacji nie muszę kontrolować na bieżąco. Dla mnie jaśniejsze i zarazem wygodniejsze jest, aby była albo stała cena za minutę, albo określony ryczałt. I w tym upatruję większego komfortu w korzystaniu z usługi Skype. Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Świąt i Nowego Roku.
Saper | IPHASH : KZ-QT-0M-0W | 25.12.2006, 12:29
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; pl) Opera 8.54
na komórki tez sie do polski za free, połączenie zrywa po ok 10 sekundach.
Andrzej | IPHASH : TW-T0-LG-SC | 26.12.2006, 20:33
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 (984F0D06-A492-45BC-2196-712BDCCFED98) Firefox/2.0.0.1
A co będzie z ludźmi którzy nie maja komputerów, dla nich to będzie problem nie do przeżycia. Tp Sa chyba się wcieknie, bo nie będzie miało jak kraść. Nie kazdego to stać na komputer, a co dopiero na Internet, a może nie każdy chce skype, oczywiście nie tyczy to mnie Ja chętnie z tego skorzystam
Janusz | IPHASH : E6-GB-67-2G | 27.12.2006, 22:57
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
Skype jest ok ale czegoś nie rozumnie dla czego jak wpłaca się kwote przykładową 22.00 to na konto wchodzi o 3.50 mniej co w tym przypadku jest grane ,niby tanio ale dalej nie rozumnie tej róznicy, to przekazuę tą wspaniłą informacje żeby ktoś to sprawdził i przedstawił te różnice skąd są
aK | IPHASH : 9C-HZ-39-VV | 28.12.2006, 10:13
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
ja polecam www.voipcheap.com dzwonie na stacjonarne do Polski i innych krajow za free.
j.r | IPHASH : 45-YN-B9-XS | 02.01.2007, 11:45
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows ME; pl) Opera 8.50
Janusz, a cóż to za nadzwyczajna informacja? I dlaczego ktoś miałby sprawdzić i podać Ci na tacy. Sam sobie sprawdź. Wszystko jest w regulaminie, w taryfach albo w FAQ.
Najtańsze doładowanie voipdiscount.com znalazłem na betmaxvoip.ovh.org : 25,5 zł za 5 euro i 120 dni darmowych rozmów. A kwota jest wyższa ze względu na to że 5 euro które otrzymujemy na konto to kwota netto. 6 euro z vat. A voipcheap, internetcalls i voipdiscount to ta sama firma: betamax. Różnią się tylko nieznacznie cennikiem.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
halo
Oloo | IPHASH : OW-B6-FU-62 | 18.01.2007, 15:45
Opera/9.02 (Windows NT 5.1; U; pl)
I niestety interpretacja zapowiedzi była błędna. Do istniejących cen za minutę dodana została opłata za połączenie. To co napisaliście byłoby za piękne aby moglo być prawdziwe.
NoVaKK | IPHASH : YE-WG-QQ-KU | 18.01.2007, 19:01
Opera/9.10 (Windows NT 5.1; U; pl)
****.. i ja tak samo.. podpisuje sie pod tym:/ nie ma jasno napisane że tylko za połączenie ;( a juz sie tak nastawiłem że do dziewczyny podzwonie sobie na dom za free :/:/ troche lepiej moglibyście interpretować to, a nie już nadziei narobiliście nam:/
alan | IPHASH : VR-0S-FJ-09 | 19.01.2007, 03:47
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1
ale takie info pojawilo sie nie tylko na stronie dobre programy czytale na innych i na to samo wskazywalo i teraz rozczarowanie chyba o dzis skype straci duzo klientow bo konkurencja ma nizsze ceny trzeba sie bedzie chyba przesiasc na inny i powiedziec skype zegnaj
Dodaj komentarz
Zasady publikowania komentarzy
Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk.